17pSÄ2 Joonas Nokelainen sähköblogi

Sivut

  • Etusivu

Sivut

  • Etusivu

sunnuntai 21. tammikuuta 2018

Teimme perjantaina lattialämmitystä rivitaloon. Oli helppo ja mukava asentaa.

Lähettänyt jorski klo 6.14
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Osallistujat

  • Pexi
  • jorski

Blogiarkisto

  • ▼  2018 (34)
    • ►  lokakuuta (3)
    • ►  elokuuta (8)
    • ►  kesäkuuta (5)
    • ►  toukokuuta (8)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (3)
    • ►  helmikuuta (3)
    • ▼  tammikuuta (3)
      • Teimme perjantaina lattialämmitystä rivitaloon. Ol...
      • Ei otsikkoa
      • Ei otsikkoa
  • ►  2017 (22)
    • ►  marraskuuta (6)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (1)
    • ►  elokuuta (14)
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.