Sivut

Sivut

sunnuntai 11. helmikuuta 2018

Sähkömessut

Kuvassa on Lappeenrannan Onnisesta työntekijä jonka tunnen ennestään.




Torstaina 8.2.18 olimme Jyväskylässä SähkötelevaloAV messuilla. Messuhalli oli iso ja ei kerennyt oikein tutustua joka paikkaan. Messuilla oli paljon porukkaa ja paljon eri yrityksien esittelijöitä. Yrityksillä oli esillä monia erituotteita kuten ledejä, asennustarvikkeita, uutuuksia ja monia muita hyödyllisiä tarvikkeita. Esittelijät olivat mukavia ja tuli helposti heidän kanssa jutuskeltua. Messuilla oli mukava käydä ja voisi käydä uudestaankin.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti